El Afganistán es un pais na Asia que es delimitao con Irán na oeste, con Paquistan na sur y na este, con Turkmenistan, Uzbekistan y Tayikistan na norte y China na el extremo mas oriental del país. No tener o palta de salida na mar. El anterior gobierno taliban decidido cambiar el nombre oficial del país, Estado Islimico del Afganistan, por el de Emirato Islamico del Afganistan, nombre que solo ya es reconocido por Arabia Saudita, el maga Emiratos Arabes Unidos y Pakistan.

دولت اسلامی افغانستان
Dowlat-e Eslami-ye Afghanestan
Bandera
(Detalle) (Grande)
Lema nacional: Ninguno
localización
Idioma oficial Pashtu, Dari
CapitalKabul
PresidenteHamid Karzai
Superficie
- Total
- % agua
Lugar nº 40
647.500 km²
0%
Población
- Total (2002)
- Densidad
Lugar nº 39
27.755.775
43/km²
Independencia De Gran Bretaña 19 de agosto de 1919
Moneda
 - Fracción
 - Código ISO
Afgani
Pul
AFN
Zona horariaUTC+4:30
GentilicioAfgano
Himno nacionalSououd-e-Melli
Dominio Internet.AF
Prefijo radiofónicoYA
Código telefónico93

Historia revisa

Articulo principal: Historia de Afganistan

En el siglo XIX el territorio que hay corresponde como Afganistan formo parte del Imperio Britanico. Acabada el Guerra Mundial Uno, el Afganistan ya cambia ya como un estado independiente.

Acabada del maga años 1970 el URSS ya invadi el pais y lo ya mantene bajo ocupacion durante la siguiente decada, liberando cuando el cajida del bloque sovietico.

Antes de acaba el siglo XX, un movimiento integrista llamado Taliban, ya agarra el control del pais y ya pone un regimen basado en el Sharia.

Despues el maga atentados del 11 de septiembre de 2001, el Estados Unidos ya invadi el territorio Afgano, derrocando el maga dictadores Taliban, queda ya suporta del grupo terrorista Al Qaeda, y establece un gobierno provisional hasta el maga eleccion de 2004. Despeus esta hay elegido, en el maga primera eleccion democratico del pais, Hamid Karzai como presidente de Afganistan.

Gobierno y Politica revisa

Articulo principal: Gobierno y politica de Afganistan

Afganistan esta formada por 32 provincias, o velayat:

 
Mapa de Afganistán