Ciudad de Caracas

(Redirigido desde «Caracas»)

Caracas - es el capital del nacion Venezuela. Este ciudad es el centro principal administrativo, financial, comercial y cultural del nacion. El Caracas es tiene populacion total na mas o menos cinco millones de maga gente

Caracas
País Venezuela
Región Distrito Capital / Estado Miranda
Área 2.050 km²
Maga Gentes 3.066.233


( ? )

Densidad Poblacional área= 1495,72/km²
Alcalde Juan Barreto
Escudos de la Ciudad Árbol oficial:   {{{Arbol}}}
Flor oficial:   {{{Flor}}}
Bandera de Caracas
{{{Nombre}}} Ayuntamiento
Dirección 〒{{{CodigoPostalAyuntamiento}}}
Latitud &
longitud
900


[1]

[[Archivo:{{{MapaCiudad}}}]]
Notas {{{Notas}}} 

Es localizado al norte del país, siguiendo los valles y montañas del costa de Venezuela (Cordillera de la Costa).


Historia revisa

Hace mas de quinientos años, el area ya poblada por las maga tribos Ethnicitates locales pacificas y Caracas no ya existe. Los años fueron cerca, y Francisco Fajardo, un colonizador español ya fundo un plantación alli 1562. El estancia de Fajardo na el valle duro mucho. Francisco Fajardo ya principia el guerra con maga indios. Esta ya forma el rebelión de los maga ethnicitates. Na 25 de juliode 1567, el capitan español Diego de Losada ya goberna las maga fundacion de el ciudad Santiago de Leon Caracas, y ya forma el ciudad nueva de Caracas. El cultivo del cacao ya estimula el desarrollo de el ciudad que ya se convirti na el capital de el provincia de Venezuela. Un pensar na el revolucion de gana el independencia organizada por José María España y Manuel Gual ya coloca encendido 13 de julio, 1797. Pero los maga ideas del revolución francesa y del las guerras americanas de el independencia y encendido el 5 de julio, 1811 un declaracion de el independencia ya firma na Caracas. Este ciudad era el lugar de nacimiento de dos de las maga figuras mas importantes latinas de América: Francisco de Miranda y “ del EL Libertador Simón Bolívar. Un Terremoto ya destrui na Caracas na 26 de marzo, 1812 y el gente pensa que es un castigo divino por rebelarse contra el corona española, durante guerra venezolana de la independencia. El valle se ya convirti na un cementerio, y la guerra continuada hasta 24 de junio, 1821, cuando Bolívar ya gana un victoria importante a los el Realitas na Carabobo. Mientras que el economia de Venezuela aceite-rica crece durante el primera parte del vigesimo siglo, Caracas ya se convirti na un de los maga centros econóomicos latinos de América. Durante los años 50 Caracas comenzó un programa de el modernización que continuó con los maga años 60 y los años 70 tempranos. Universidad de central Venezuela, ya diseña por el arquitecto modernista Carlos Raúl Villanueva, ahora monumento de el UNESCO, fue construido. El ciudad ya amplia sus limites hacia el este y el sureste. En 17 de octubre 2004. El cambio en el estructura economica del pais y el desarrollo rapido de Caracas es un imán para las maga comunidades rurales que ya emigra a el ciudad capital na un manera imprevista, ya crea el correa de los maga “ranchitos” (los tugurios) na el valle de Caracas.

 
University of Caracas, 1911

Bandera revisa

El bandera de Caracas mostra un campo rojo de Borgoña con el capa de los maga brazos de el ciudad . El campo rojo es el sangre ya buta por el maga gente de Caracas a por el independencia y los maga ideales de la nación venezolana. Más adelante na 1994, como resulta del cambio de maga autoridades municipales, ya dicidi para aumentar el tamaño de el capa de Caracas y brazos y para moverlo al centro del campo. Este version de el bandera sigue siendo funcionando hoy.por eso es todo lo que se dijo aki y el bandra s amarillo vrde y rojo

Armas revisa

El Escudo de Armas presenta el león como figura de Caracas, a partir de la Real Cedula de Felipe II , que el da a petición de Simón Bolívar , Procurador General (y antepasado del futuro libertador), na los maga terminos siguientes: "Na campo de plata de un león color pardo, en pie, teniendo en los maga brazos un venera de oro con el Cruz Roja de Santiago, y por timbre un corona de cinco maga puntas de oro".

Este escudo ya otorga na 1591, pero ya existió desde el origen de el ciudad, cuando Losada la funda, pues de antes de 1591 consta se usaba el león y el concha o venera de Santiago como figura estampada na el "sello de la ciudad" con que se empadronaban las maga pesas y mercancías cuyos maga precios ya controla el Cabildo de Caracas. El león se debe a San León, que litúrgicamente correspondía al día escogido para el fundación por Losada, 1 de marzo, asegun algunas tesis.

Maga Simbolos revisa

El Himno, llamado Marcha a Caracas, fue compuesto por Tiero Pezzuti de Matteis, con el letra de José Enrique "Chelique" Sarabia, de acuerdo ya aproba por el Cámara Municipal de fecha 28 de marzo de 1984, donde el partitura y el letra se poni como parte de este Ordenanza. El letra del canto a el ciudad se inspira na el ejemplo de Caracas al ya da el primer paso para el libertad venezolana y sudamericana.

Ley y gobierno revisa

Caracas tene cinco maga municipios: Baruta, EL Hatillo, Chacao, Libertador y Sucre. El constitución de Venezuela dici que los maga gobiernos municipales este dividi na los maga ejecutivos y legislativos. El gobierno ejecutivo del municipio es gobernado por el alcalde, mientras que el gobierno legislativo es goberna por el consejo municipal.

Geografia revisa

 
Generalissimo Francisco de Miranda air base , and El Ávila national park

Caracas es un valle del Venezuela, y es separa de el costa del Caribe por 15 maga kilómetros del parque nacional del EL Ávila. (Este maga grupo de montañas es importante por los maga naturales de Caracas por su belleza natural.) el valle es relativamente pequeño , el altura con respecto a nivel del mar es entre de 870 y maga 1.043 metros, con 900 maga metros na la zona historia. Esto, junto con el crecimiento rápido de el población, profundo ha influenciado el desarrollo urbano de el ciudad. El punto mas alto del districto capital, na donde se localiza la ciudad, es el El Pico de Ávila , que tene 2159 maga metros. El agua de Caracas es el río Guaire, que va a través de el ciudad.

Clima revisa

El clima de Caracas es intertropical,con maga lluvias entre 900 y 1300 mm (año), en el propia ciudad , pero na el zona de montañas a 2000 mm , el tempertura al año se encuntra a 22,5 °C.

  Ene Feb Mar Abr May Jun Jul Ago Sep Oct Nov Dic
Avg Alto °C (°F) 27 (81) 27 (82) 28 (84) 29 (85) 29 (85) 27 (82) 27 (81) 27 (82) 28 (83) 28 (83) 27 (82) 27 (81)
Avg Bajo °C (°F) 16 (61) 17 (63) 17 (64) 18 (66) 20 (68) 20 (68) 19 (67) 19 (67) 18 (66) 19 (67) 18 (66) 18 (65)
Average °C (°F) 22 (72) 22 (73) 23 (74) 24 (76) 25 (77) 23 (75) 23 (74) 23 (75) 23 (75) 24 (76) 23 (74) 22 (73)

Economia revisa

Caracas como el capital de Venezuela, tene numerosas compañias de servicios, bancos, entre otros. Su actividad es na casi 100% de servicios, excepto algunos industrias na su área metropolitana, este ciudad también tene bolsa de maga acción de Caracas, que hace las maga operaciones de el compra y apermisa wl venta de los maga instrumentos para su negociación na el bolsa. También Petróleos de Venezuela (PDVSA) que es la compañía principal del país. El alta concentración de el gente ha sido factor importante para el multiplicación acelerada de mercados al por mayor al por menor.

Demografia revisa

 
Avenue in northwest Caracas

El población de Caracas es de 3.276.000 maga gentes no incluy los maga suburbio como Petare, población que se aproxima 1.500.000 maga gentes. El mezcla de maga razas y de maga culturas marca este ciudad na su historia. Los maga españoles ya mezcla con los maga indios local y con los maga esclavos africanos , El composición racial y étnicate de Caracas es mucha. Despues , de el segunda guerra mundial, las magas viejas dictaduras europeas y más explotación del petróleo, muchos maga millones gentes de España (Galicia, Canarias), Portugal (isla de Madeira ), Italia y otros maga paises como Turquía y Líbano ya construi un nuevo vida en un ciudad . Caracas ya recibi otro tipo de inmigrantes, este vez de maga paises cerca como Colombia; Ecuador; Perú, Bolivia, Trinidad y Trinidad y Tobago, Haití. Afortuna, ya debe a el vieja influencia del español, a el mezcla de razas y a las maga culturas ha sido un parte aceptada de vida en el ciudad de Caracas.

Maga Sitios De Interes revisa

 
Main library of Ciudad Universitaria de Caracas
 
Teresa Carreño Cultural Complex
 
Mounted statue of Simón Bolívar in Plaza Bolívar, Caracas.
 
Santa Rosalía de Palermo Church in El Hatillo
Archivo:Caracas avenue.jpg
Las Mercedes avenue
 
Altamira neighborhood
 
Centro Simón Bolívar
 
A narrow street in the colonial town of Petare

Ciudad Universitaria revisa

Universidad central de Venezuela, ya diseña por el arquitecto Carlos Raúl Villanueva y declarado herencia del mundo cerca la UNESCO en 2000, se considera ser un masterwork de la arquitectura y del arte modernos. Sobre 28 artistas del vanguardismo moderno ya participa na el proyecto. Entre ellos Hans Arp, Alexander Calder, Fernand Léger, vencedor Vasarely con los maga venezolanos Francisco Narváez , Alejandro Otero y Oswaldo Vigas .

Capitolio Federal revisa

El Capitolio Federal ocupa un bloque entero del ciudad y tene un domo dorao.

Parque del Este revisa

ya diseña por el arquitecto de brasil Roberto Burle Marx. Es un parque na medio de el ciudad. Este tene maga animales y un chico zoo.

Teatro Teresa Carreño revisa

El (Teatro Teresa Carreño), es el mas de importancia de Caracas y Venezuela, Este ya usa por maga cantores, simfonicas, conciertos, operas, ballet. Este es dividi na dos salas. Y tiene de contruccion 22 metros. Este se llama a honor a Elle pianista Teresa Carreño.

Casa Natal de Bolívar revisa

Esta es la casa donde Simón Bolívar nacio el 24 de julio de 1783. Las maga exposiciones del museo incluye armas, banderas y uniformes. Parte de el original coloniales interior ya sustitui por pinturas de escenas de batalla, pero el reliquias mas importante puede verse na el cercano Museo Bolivariano.

Panteón Nacional revisa

Es el edificio de cinco cuadras al norte de Plaza Bolívar, na el límite norte de elciudad vieja. Antiguamente un iglesia, el edificio fue su nuevo objetivo que el último lugar de descanso para los venezolanos eminentes por Antonio Guzmán Blanco en 1874. Toda la nave central este dedica a Bolívar, con el altar del lugar tomadas por el héroe de bronce sarcófago, mientras que en menor luminarias se ven los pasillos. El panteón nacional de el bóveda este cubierta con 1930 pinturas ya representa escenas de la vida de Bolívar.

Parque Central revisa

Los maga jardines que rodean a este museo son casi tan atractivas como su interior. El museo este ubica na un mansión de los países coloniales, conocido como Quinta Anauco, este rodea de bellos verdes. Dentro de el casa encuntra restauradas habitaciones, lleno de obras de arte, muebles y muchos otros artefactos históricos.

La "Quinta" se encontra fuera del centro histórico de el ciudad, cuando ya construi na 1797, pero hoy es un oasis na el interior suburbio de San Bernardino.

Plaza Bolívar revisa

Plaza Bolívar es el centro de el antigua ciudad, con el gran monumento e monumento a El Libertador, Simón Bolívar.

El Hatillo revisa

El ciudad colonial del municipio El Hatillo es sólo un pequeña parte del total de superficie. Otras lados del municipio El Hatillo son residenciales y maga zonas comerciales, inclui los barrios de La Boyera, Oripoto, y La Lagunita.

Cerro El Ávila revisa

Cerro El Ávila (Mountain El Ávila) (Wuaraira Repano), es un montaña na el mitad norte de Venezuela, que se eleva junto a Caracas y separa a el ciudad del [ [Mar Caribe]], es considerado el pulmón de Caracas debido al hecho de que no hay construcción en ella, sólo el vegetación, esto hace que sea un de los maga sitios de referencia de el ciudad. Na 1958, el montaña fue declarado Parque Nacional, con el nombre deEl Parque Nacional El Ávila.



Maga edificios religiosos revisa

  • Catedral de Caracas
  • Basílica Menor de Santa Capilla
  • Sinagoga Tiferet Israel en Maripérez
  • Mezquita Ibrahim Al-Ibrahim
  • Iglesia San Francisco
  • Iglesia Santa Rosalía de Palermo
  • Basílica Santa Teresa
  • Iglesia Rumana Ortodoxa de San Constantino y Santa Elena
  • Iglesia Nuestra Señora de Altagracia

Maga Plazas y parkes revisa

  • Plaza O’Leary
  • Plaza Venezuela/ Paseo Colón
  • Plaza Bolívar
  • Plaza Francia
  • Plaza La India
  • Plaza de los Museos
  • Plaza la Castellana
  • Plaza Andres Eloy Blanco
  • Plaza El Venezolano
  • Parque del Este: Francisco de Miranda
  • Parque del Oeste: Jovito Villalba
  • Parque Los Caobos
  • Parque Los Chorros
  • Parque Arístides Rojas
  • Parque Vinicio Adames
  • Parque ARUFLO
  • Parque Cueva del Indio
  • Parque Zoológico de Caricuao
  • Parque Zoológico El Pinar
  • Parque Manuel San
  • Parque Maracaibo
  • Parque Sanz
  • Parque Zoológico de Contacto: “Expanzoo”
  • Jardín Botánico de Caracas
  • Jardines de las Universidades: Simón Bolívar y Central de Venezuela
  • Paseo Los Próceres
  • Paseo El Calvario
  • Parque nacional El Ávila
  • Cerro el Volcán
  • Parque Nacional Macarao
  • Zona de Protección del Litoral Central
  • Zona de Protección del Área Metropolitana de Caracas
  • Zona de Protección “El Algodonal”

Maga Universidades revisa

Caracas tene las maga importantes Universidades del paisUniversidad Central de Venezuela, Universidad Simón Bolívar, Universidad Católica Andrés Bello, Universidad Metropolitana, Universidad José María Vargas.

Deportes revisa

los maga equipos de fútbol y béisbol se encontra na Caracas. Y otros deportes también estan na Caracas. Los maga equipos de béisbol Tiburones de La Guaira y Leones del Caracas tiene su Estadio Olímpico de la UCV, de el Universidad Central de Venezuela , con un capacidad de 25.000 gentes. Los Navegantes del Magallanes, otro equipo de béisbol, aunque ya funda na Caracas, se ya muda a Valencia, Carabobo, pero tiene un mucha afición na el capital, na especial por su histórica lucha con el equipo local.

Que el ciudad cuenta con dos maga estadios de fútbol:

Estadio Olímpico de la UCV, con un capacidad de 30.000 maga gentes. Y el Estadio Brígido Iriarte, con un capacidad de 12.000 maga gentes. (antigua sede del Caracas Fútbol Club y Deportivo VTV). El Caracas Fútbol Club abre su propio estadio en agosto de 2005, llamado Cocodrilos Sport Park. Caracas por ser el capital de Venezuela, elsede del Instituto Nacional de Deportes y el Comité Olímpico de Venezuela, así como de muchos maga clubes y las magas federaciones nacionales de un mucha diversidad de disciplinas.

Equipos de Maga Deportes revisa

Cultura revisa

Caracas es el capital cultural de venezuela, este tene restaurantes, teatros, munseos, tiangge.

Maga museos y teatros revisa

Maga Transportes revisa

 
Agua Salud station of the Caracas Metro
 
Rómulo Gallegos avenue
 
The Francisco Fajardo highway at night

El Metro de Caracas ya funciona desde 1983. Es el orgullo de Caracas, ya debi a su funciona y el limpio. El normal sistema de maga avenidas este conecta con todo ciudad.

Maga avenidas revisa

  • Avenida Bolívar
  • Avenida Universidad
  • Avenida Baralt
  • Avenida Sucre
  • Avenida Urdaneta
  • Avenida Andrés Bello
  • Avenida Lecuna
  • Avenida Panteón
  • Avenida Libertador
  • Avenida Francisco de Miranda
  • Avenida Páez
  • Avenida O'Higgins
  • Avenida San Martín
  • Avenida Teherán
  • Avenida Acacias
  • Avenida Las Palmas
  • Avenida Abraham Lincoln
  • Avenida Francisco Solano
  • Avenida Casanova
  • Avenida Intercomunal del Valle
  • Avenida Fuerzas Armadas
  • Avenida Nueva Granada
  • Avenida Presidente Medina
  • Avenida Roosevelt
  • Avenida Principal El Cementerio
  • Avenida Paseo Los Ilustres
  • Avenida Las Acacias
  • Avenida Paseo Los Próceres
  • Avenida Río de Janeiroa
  • Avenida Principal de las Mercedes
  • Avenida Venezuela de El Rosal
  • Avenida Tamanaco
  • Avenida Intercomunal Santa Mónica-Cumbres de Curumo
  • Avenida Boulevard El Cafetal
  • Avenida Sanz
  • Avenida Principal de Caurimare
  • Avenida 4ª los Palos Grandes
  • Avenida San Juan Bosco
  • Avenida Luís Roche
  • Avenida Sucre
  • Avenida Los Castaños
  • AvenidaRómulo Gallegos
  • Avenida Principal
  • Avenida La Guairita

Districtos revisa

Distritos de Caracas
Northwest Catia • 23 de Enero • Propatria • Lomas de Urdaneta • Casalta El Atlántico • Caño Amarillo • Los Magallanes de Catia • Alta Vista • Ruperto Lugo • Lídice • Gramoven • Manicomio
Center El Silencio • Capitolio • La Hoyada • Altagracia • La Pastora • Cotiza • Quita Crespo • Guaicaipuro • La Candelaria
Southwest Artigas • Vista Alegre • Bella Vista • Colinas de Vista Alegre • La Yaguara • Zona Industrial de La Yaguara • El Algodonal • Carapa • Antímano • Washington • Las Fuentes • El Paraíso • El Pinar • La Paz • El Paraíso • Montalbán • Juan Pablo II • La Vega • Las Adjuntas • Caricuao • Mamera
Centereastern El Conde • Parque Central • San Agustín del Sur • San Agustín del Norte • Simón Rodríguez • Maripérez •La Colina • Las Palmas • Las Lomas • San Rafael • Los Caobos • Quebrada Honda • San Bernardino • La Campiña • La Florida • Alta Florida • Chapellín • Los Cedros • El Bosque • Chacaíto • Sabana Grande • Bello Monte
South Cementerio • Los Carmenes • Los Castaños • Prado de Maria • La Bandera • Las Acacias • Colinas de las Acacias • Los Rosales • Valle Abajo • Los Chaguaramos • Ciudad Universitaria • Santa Mónica • Colinas de Santa Mónica • Colinas de Bello Monte • Cumbres de Curumo • El Valle • Los Jardines de El Valle • Coche • Delgado Chalbaud • La Rinconada
Eastern Country Club • El Pedregal • San Marino • Campo Alegre • Chacao • Bello Campo • El Rosal • El Retiro • Las Mercedes • Tamanaco • Chuao • Altamira • Los Palos Grandes • La Castellana • La Floresta • Santa Eduvigis • Sebucán • La Carlota • Santa Cecilia • Campo Claro • Los Ruices • Montecristo • Los Chorros • Los Dos Caminos • Boleíta • Los Cortijos • La California • Horizonte • El Marqués • La Urbina • El Llanito • Macaracuay • La Guairita • Caurimare • El Cafetal • San Román • Santa Rosa • San Luis • Santa Sofía • Santa Paula • Santa Inés • Los Pomelos • Palo Verde • Petare
Southeastern Valle Arriba • Santa Fe • Los Campitos • Prados del Este • Alto Prado • El Peñón • Baruta • Piedra Azul • La Trinidad • La Tahona • Monterrey • Las Minas • Cerro Verde • Los Naranjos • La Boyera • Alto Hatillo • El Hatillo • Los Geranios • La Lagunita • El Placer • El Guayabao • El Volcán • La Unión • Sartanejas •