Diferencia entre revisiones de «España»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Yo hablo español pero he intentado traducir algunos nombres que estaban en inglés
Etiquetas: Revertido Edición visual Edición desde móvil Edición vía web móvil
Línea 56:
| matrícula_avión= EC
}}
'''El Reino de España''' es un nacion na bien punta del sur-oeste de [[Europa]]. Este nacion ta comparti el [[Peninsula de Iberia]] con [[Portugal]]. Na norte-este, su frontera el [[Frances]] y el principalidad chico de [[Andorra]] a lo largo de maga monte del [[PyrenesPirineos]]. El España ta inclui con el maga [[Islas de Canaria]] apartado na costa Atlantico de [[MoroccoMarruecos]], y el maga enclavo de [[Ceuta]] y [[Melilla]] na norte de MoroccoMarruecos. El "piedra de Gibraltar" es posesion de Gran Britaña desde'l fin del [[Guerra del Suceccion Español]] na [[1714]].
 
El España es un monarchio parliamentario con un constitucion prinsipiando [[1978]]. El España ya entra con na [[NATO]] en [[1981]] y tambien, es un miembro del [[Union de Europa]] prinsipiando del año [[1986]]. El [[Euro]] ya queda el dinero del España de [[1 de Enero]], año 1999.
Línea 66:
* [[Lengua Español|Español]] (castellano), el oficial lenguaje del entero España bajo na mando del ahoramente [[Constiticion de España]] de 1978.
* [[Lengua Catalán|Catalan]] , valenciano o mallorquin (català, valencià o mallorquì) na Catalonia (Cataluña), Valencia (Valencia) y el [[maga isla de Balear]].
* [[Basque]] ([[Euskara]]) en [[paisPais de BasqueVasco]] ([[Euskadi]] y [[Navarra]]).
* [[Galiciano]] ([[galego]]) na [[Galicia]] ([[Galiza]]).
* [[Occitano]] na Valle de Aran