Diferencia entre revisiones de «Wikipedia:Bienvenidos»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Línea 3:
== Como se? ==
 
Este enciclopedia version de Chavacano ta existi por medio del maga esfuerzo del maga lector y escritor o autor del Wikipedia como tu y como yo. Ta usa este un clase de sito web como se llama "[[wiki]]" que ta hace el colaboracion facil. Mucho gente ahora ta man ayudajan mejora con el Wikipedia na mucho diferente lenguaje, na mucho maga cambio cada hora y todo este tiene registro na maga historia del maga articulo y pagina del maga reciente cambios. El Wikipedia tiene de suyo maga norma y regulacion contra vandalismo. El maga clase de maga cambio na maga articulo que hende necesita o impropio, usualmente ta bora derecho y con el maga quien ta hace [[:en:Wikipedia:Vandalism|vandalismo]], ta prohibi dale derecha para revisa con el maga articulo.
 
Hende necesita [[registra]] para entra na Wikipedia. Pero, ta dale animo a uno y otro aqui na Wikipedia que registra para queda a uno y otro regular usario de Wikipedia. Usualmente, el maga usario del Wikipedia tiene [[comunidad]].
Línea 17:
Tiene cinco puntos fundementales que ta guia con el todo colaboracion aqui na Wikipedia:
 
*Este es un '''[[:en:Encyclopedia|enciclopedia]]''', y todo el esfuerzo directa con este sentido.
 
*Debe adopta con el '''[[:es:Wikipedia:Punto de Vistavista Neutralneutral|punto de vista neutral]]'''.
 
*El objectivo amo el creacion de un enciclopedia de '''[[:es:Licencia de Documentación Libre de GNU|libre contenido]]''', que hende ta permiti el maga incluyido del maga caso materiales con [[Derechos:es:Derecho de Autorautor|derechas de autor]] (copyrights) sin el permiso corespondiente del autor.
 
*El Wikipedia ta sigui con el maga '''[[:es:Wikipedia:Etiqueta|Normas de Etiqueta]]''' que debe respeta a uno y otro.
 
* Debe usa siempre '''[[:es:Wikipedia:Usa el sentido común|El Sentido Comon]]'''.
 
== Maga Norma de Conducta ==