Diferencia entre revisiones de «El Primero Pagina»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
Línea 47:
|
<br>
<b><center><font size=4>[[JeepneyComic Relief (banda)]]</font></center></b>
<br>
[[Image:jeepneyComic Relief.jpg|centerright|450px300px]]
 
<br>
 
El '''Comic Relief''' es un banda [[Zamboangueño]]. Mas de ellos maga original composicion y cancion en idioma [[Chavacano]]. El banda ya forma del año [[2001]] entre cuatro maga [[Filipino]] jovenes de [[Ciudad de Zamboanga]]. Ahora famoso na ciudad por ellos maga cancion de ''pop rock'' na tema de amor y joventud, el nombre del banda Comic Relief estava con el primera nombre del mas famoso banda Filipino, el [[Parokya ni Edgar]].
El '''Jeepney''' es un popular medio de transportacion de publico na [[Filipinas]].
 
El maga miembro del banda amo el maga siguiente: el vocalista Jeloh Bangcal, el gitarista Zach Quijano, el bajista Randy Ramos, Shilart Anoos na tambor y el percusionista, un tal Jeff.
Originalmente, el jeepney ya sale hecho de maga como se llama "jeep" del [[Fuerza Armado de Estados Unidos|Fuerza Armado]] del [[Estados Unidos de America|Estados Unidos]] que ya deja el maga [[Americano]] despues del [[aca-segundo gierra mundial]]. Estos maga jeep de maga Americano conocido por el de ellos maga otro clase de decoracion y capacidad de maga pasajero. Cuando el maga Americano soldao ya prinsipia deja con el Filipinas cerca na fin del aca-segundo gierra mundial, mucho de maga jeep ya vende o ya dale con el maga [[Filipino]]. El maga nativo ya adapta con este maga jeep por el transportacion de maga pasajero por el publico. Ya omenta techo con estos maga jeep que hecho de materiales metal y ya decora con estos maga vehiculo de arde maga color y ornamente chromio.
 
Del año 2001, ya man encuentro el dos amigos Jeloh y Zach na un internet cafe na Campaner, Ciudad de Zamboanga donde ellos ta juga maga juego de [[Internet|internet]]. Junto con Mark de Leon y Ronald Bucoy ya desidi el maga amigo forma un banda de rock y entre el maga año 2001 hasta 2004, ta tuca el grupo maga cancion del banda [[Tagalog]], el Parokya ni Edgar.
El jeepney pronto ya queda popular como el transportacion de publico. Conocido con el extensivo servicio del de este vehiculo, el govierno del las Filipinas ya establisi cuantos maga regulacion y restriccion del usada de este vehiculo. Ahoramiente, estos maga vehiculo necesita tiene maga especial licencia, maga regular ruta y resonable impuesto. Masquen pa estos maga jeepney un adaptacion lang del original jeep, el maga moderno jeepney de esta tiempo es producto del maga factoria ahoramente en las Filipinas.
 
Del año [[2004]], durante del ellos una concierto, ya man encuentro el banda con Randy Ramos y Shilart Anoos. Junto, ya tuca maga cancion el grupo y con el tiempo prinsipiando quel suceso, ya queda mas formidable el gropo como un banda.
<p align="right">[[Jeepney|'''Continua lee o revisa con el articulo...''']]</p>
 
Ya entra audicion el grupo aquel año na ''RX Band Breakout'', un programa del estacion de Radio na pueblo. Ya pasa na audicion el banda con ellos cancion ''Set Me Free'' en idioma [[Ingles]]. El cancion ya queda famoso na aire del estacion de radio junto con el otro maga cancion del maga otro banda que ya participa na programa.
 
Del año [[2007]] el group ya pone el de ellos maga video aficionado na [[youtube]] donde mucho maga gente ya oi con el maga original composicion de musica del banda.
 
Entre maga competicion local na ciudad, ya sale victorioso el banda na maga cuantos competicion de barrio y escuela incluido el programa ''Rhythms of Peace'' del [[Silsilah]], un organizacion social que te promove paz na [[Mindanao]].
 
El banda tiene ya ellos primer placa con el titulo "Sick!!! calor con calor se paga" bajo de 15K Records. El banda ta esperanza y ta hace esfuerzo para con el musica Chavacano hay entra na poblacion en general sociedad del [[Las Filipinas]].
 
<p align="right">[[JeepneyComic Relief (banda)|'''Continua lee o revisa con el articulo...''']]</p>
 
<br>