Diferencia entre revisiones de «Interlingua»

Contenido eliminado Contenido añadido
m robot Adding: pms:Antërlenga
Xqbot (cuento | maga contribuciones)
m robot Adding: fur:Interlingua; cosmetic changes
Línea 7:
El Interlingua es diferente na otro maga lenguaje artificial como este lenguaje facil y de repente ay puede entende - masquen no estudio - de todo maga hablante del maga lenguaje Romanico y maga creolo como el Chavacano y tambien majoria el maga [[Anglófonos]]. Entonces, el Interlingua es un artificial languaje que mucho gente hablantes na entero mundo como estimao que el maga lenguaje Romanico ([[Español]], [[Frances]], [[Portuges]], [[Italiano]], etc.) tiene mas o menos 1,000 milliones de hablantes y un adicion con este el maga creolo hablantes tambien como el Chavacano.
El Interlingua mucho maga hablantes entre maga nacion como [[Estados Unidos]], [[Brazil]], [[El Nederland]], [[Rusia]], [[Italia]], [[Francia]], [[Poland]], [[Bulgaria]] y especialmente, na maga nacion de [[Escandanavia]] como el [[Sweden]], [[Denmark]], [[Norway]] y el [[Finland]]. Tiena maga pagina na [[Internet]] dedicao con el Interlingua. Este lenguaje tambien ta usa na Ciencia, como este ta facilita el cambio de maga data entre mga cientifico de maga otro nacionales.
 
Ahoramiente, el Interlingua es un vivo lenguaje que ta continua queda grande y ta continua adapta con el maga cambio y advanco del maga sociedad. Na mas mucho tiempo, el su nuevo vocabulario ta cambia con el su viejo vocabulario que estaba na Latin, el clasico na original version de Gode con el mas moderno vocabulario de Romanico. Por ejemplo, el palabra "por emer" (na Ingles: to buy) es cambiao con el palabra "comprar" (Español: comprar).
 
== Ejemplo de Interlingua:El Padre Nuestro ==
 
 
Línea 28:
 
 
== Maga Enlace Externo ==
*[http://www.interlingua.com/ Union Mundial Por Interlingua] (En Interlingua)
*[http://www.lorem-ipsum.info/_interlingua Generador de Textos Interlingua Al Azar]
Línea 52:
[[fi:Interlingua]]
[[fr:Interlingua]]
[[fur:Interlingua]]
[[gl:Interlingua (lingua artificial)]]
[[he:אינטרלינגואה]]