Diferencia entre revisiones de «El Primero Pagina»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
Línea 47:
|
<br>
<b><font size=4>[[ComicMadre Relief (banda)Teresa]]</font></b>
<br>
[[Archivo:MadreTeresa.jpg|thumb|left|250px|Bendita Teresa de Calcutta]]
[[Image:Comic Relief.jpg|right|300px|El Logo De Banda Comic Relief]]
 
<br>
 
Si Madre Teresa (Nacimiento: [[26 de Agosto]], [[1910]] – Muerte: [[5 Septiembre]], [[1997]]) nacido como si Agnesë Gonxhe Bojaxhiu (pronunciacion como [aɡˈnɛs ˈɡɔndʒe bɔjaˈdʒiu]), es un madre Albanesa de [[Romano Catolico]] y nacional de [[India]] quien ya funda con el [[Maga Misionario de Caritas]] na Kolkata ([[Calcutta]]), India del año [[1950]]. Por mas de 45 años, ya ministra ele con el maga pobre, enfermo, huerfano y maga agonizantes de muerte mientras ya guia ele con el su maga misionario na de ellos expansion primero siempre na India y despues na otro maga nacion entero mundo.
El '''Comic Relief''' es un banda [[Zamboangueño]]. Mas de ellos maga original composicion y cancion en idioma [[Chavacano]]. El banda ya forma del año [[2001]] entre cuatro maga [[Filipino]] jovenes de [[Ciudad de Zamboanga]]. Ahora famoso na ciudad por ellos maga cancion de ''pop rock'' na tema de amor y joventud, el nombre del banda Comic Relief estava con el primera nombre del mas famoso banda Filipino, el [[Parokya ni Edgar]].
 
Llegando del decada 70, ya queda ele famoso entero mundo como un muchacha del humanidad y defensor del maga pobre y abandonado por causa un parte del un documentario y libro titulado ''Something Beautiful for God'' del autor [[Malcolm Muggeridge]]. Ya obtene ele con el precio del [[Nobel Peace Prize]] del año [[1979]] y despues el honor de con todo alto honor civilian de India como se llama, el [[Bharat Ratna]] en año [[1980]] por su trabajo de humanitario. Ya continua mejora su organizacion y durante de su muerte, tiene su maga misionario maga 610 mision na maga 123 nacion, incluido maga hospital que tiene maga lugar por el maga gente que tiene [[HIV]]/[[AIDS]], [[leprosario]] y [[tuberculosis]] y tambien maga cocina de caldo, programa de maga niños y niñas y del familia, maga casa de huerfanos y maga escuela.
El maga miembro del banda amo el maga siguiente: el vocalista Jeloh Bangcal, el gitarista Zach Quijano, el bajista Randy Ramos, Shilart Anoos na tambor y el percusionista, un tal Jeff.
 
Mientras mucho de maga individual, maga govierno y maga organizacion ya alaba con el madre por su trabajo humanidad, ya recibe tambien ele mucho clase de maga critica. Incluido con este maga oposicion desde maga individual y grupo amo si Christopher Hitchens, Michael Parenti, Aroup Chatterjee, Vishva Hindu Parishad. Su maga critico es contra con el su alegaomente proselitismo clase de trabajo, su contra aborcion, conviccion na pobreza para buen del espiritual y alegaomente maga baptismo del maga agonizantes de muerte. Ya critica tambien el maga ''Medical journals'' na maga clase de manera medical del su maga ayudante madre. Otro pa maga clase de critico incluido el jendeh claro si quelaya ta usa el su organizacion el mga dinero que ya dona maga gente entero mundo.
Del año 2001, ya man encuentro el dos amigos Jeloh y Zach na un internet cafe na Campaner, Ciudad de Zamboanga donde ellos ta juga maga juego de [[Internet|internet]]. Junto con Mark de Leon y Ronald Bucoy ya desidi el maga amigo forma un banda de rock y entre el maga año 2001 hasta 2004, ta tuca el grupo maga cancion del banda [[Tagalog]], el Parokya ni Edgar.
 
En año [[1996]], ya proclama el [[Congreso del Estados Unidos]] que el madre Teresa es un honorario nacional del [[Estados Unidos]]. Enseguidas despues su muerte, ya declara el [[Papa Juan Paulo el aca-dos]] con el titulo Bendita Teresa de Calcutta.
Del año [[2004]], durante del ellos una concierto, ya man encuentro el banda con Randy Ramos y Shilart Anoos. Junto, ya tuca maga cancion el grupo y con el tiempo prinsipiando quel suceso, ya queda mas formidable el gropo como un banda.
 
Ya entra audicion el grupo aquel año na ''RX Band Breakout'', un programa del estacion de Radio na pueblo. Ya pasa na audicion el banda con ellos cancion ''Set Me Free'' en idioma [[Ingles]]. El cancion ya queda famoso na aire del estacion de radio junto con el otro maga cancion del maga otro banda que ya participa na programa.
 
Del año [[2007]] el group ya pone el de ellos maga video aficionado na [[youtube]] donde mucho maga gente ya oi con el maga original composicion de musica del banda.
 
Entre maga competicion local na ciudad, ya sale victorioso el banda na maga cuantos competicion de barrio y escuela incluido el programa ''Rhythms of Peace'' del [[Silsilah]], un organizacion social que te promove paz na [[Mindanao]].
 
El banda tiene ya ellos primer placa con el titulo "Sick!!! calor con calor se paga" bajo de 15K Records. El banda ta esperanza y ta hace esfuerzo para con el musica Chavacano hay entra na poblacion en general sociedad del [[Las Filipinas]].
 
<br>
 
<p align="right">[[ComicMadre Relief (banda)Teresa|'''Continua lee o revisa con el articulo...''']]</p>
 
<br>