Diferencia entre revisiones de «Segunda Guerra Mundial»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Migrating 170 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q362 (translate me)
Adding an image from Poirier Project
Línea 1:
En el [[1 de septiembre]] de [[1939]], las maga tropas alemanas invade ya el [[Polonia]] sin previa declaración de guerra pa y tras acusar a [[Polonia]] de ataques previos a su población de origen aleman, na una guerra relámpago (''[[Blitzkrieg]]''), que duró pa apenas maga tres semanas. Entre tanto, [[Gran Bretaña]] y [[Francia]] exigen a [[Alemania]] la retirada pronto de sus maga tropas. [[Adolf Hitler]], a la sazón presidente del Estado Alemán, no responde a esta exigencia. El [[3 de septiembre]], ambos maga paises declara ya la guerra a Alemania. El [[17 de septiembre]], la [[Unión Soviética]] ataca la parte oriental de Polonia, tras anexionarse [[Estonia]], [[Letonia]] y [[Lituania]], atendiendo a su alianza firmada con Alemania con fecha [[23 de agosto]] de [[1939]].
 
[[Archivo:German paratroopers jumping From Ju 52s over Crete.jpg|thumb|[[Alemania|Alemanes]] invade ya el insula Griego de [[Crete]], May 1941.]]
[[Archivo:News. V.E. Day BAnQ P48S1P12270.jpg|thumb|''Montreal Daily Star'': "Germany Quit", 7 de mayo de 1945]]
 
El conflicto pwede haber finalizado na [[1940]] cun el ofensiva alemana sobre Francia, que da ya como resultado la ocupacion de gran parte del país (las maga imagenes de las maga tropas nazis desfilando por las maga calles de [[París]] dio el vuelta al mundo) y el creacion de un estado no beligerante frances cun capital na [[Régimen de Vichy|Vichy]], lo que hecho que Gran Bretaña queda sola frente a un enemigo cada vez mas poderoso y aparentemente imparable.
Línea 8 ⟶ 11:
 
Si bene las maga poderes del Eje ([[Alemania]], [[Japón]] e [[Italia]]) llevaron durante [[1941]] y casi todo [[1942]] el iniciativa na los maga campos de batalla, a finales de [[1942]] y [[1943]] el balanza de el victoria comienza a cambiar de signo, na especial con el desastre nazi na el [[Batalla de Stalingrado]] y na el Batalla de Kursk, el descalabro de el armada japonesa na el Pacifico y el golpe de estado italiano y su posterior cambio de bando.
[[Archivo:German paratroopers jumping From Ju 52s over Crete.jpg|thumb|[[Alemania|Alemanes]] invade ya el insula Griego de [[Crete]], May 1941.]]
Na el [[6 de junio]] de [[1944]] produce el conocido Desembarco de Normandía, abriendo un segundo frente na [[Europa]] y obligando a Hitler a dividir sus maga fuerzas na dos maga bandos frente a maga enemigos cun recursos humanos y mecanicos aparentemente infinitos.