Diferencia entre revisiones de «Ballet»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Línea 1:
[[Archivo:Pas de deux 01.jpg|thumb|right|Un pareja de ballet]]
'''Ballet''', es clase de baile de actuacion que ya orgina na maga corte Renacimiento Italiano del 15 siglo y dura ya convirto como un forma de baile concierto na Francia y Rusia. Desde este ya queda extensiva, alto forma tecnical de baile con su vocabulario base na terminologia Frances. Este ya quede influencia mundial y ya defini con maga fundamental tecnicas ya usa na otros maga genero de baile. El ballet ta requiere años de entrenemiento para aprende y domina, y mas manada practica para conserva el proficiencia. Este ya enseña na mga escuela de ballet na entero mundo, que historicalmenta ya usa de ila maga cultura para evoluciona el arte.
'''Ballet''', ay un mimo con baile na el escenario con el [[musica]]. Hasta ahora es un typo de danza o baile que se usa na el complejo de el misma. Se hace drama de baile, sin maga palabras. Se levanto ya na las maga cortes de [[Europa]], siglo 15 del mundo. Los maga ballerinos y ballerinas umpisa ya cuando niños pequeños pa a los maga disiplinas de ballet. El ballet enbweulta maga movimeintos complicados specialmente de los tobilos y mantiene ichura de volando por los maga ballerinos cuando baila.
 
El ballet tambien puede refiri como un obra de baile de ballet, que ta consisti en el coreografia y musica para na un produccion de ballet. Un ejemplo bien conocido de este es el Cascador de Mani o el Nutcracker, un baile de dos actos que originalmente ya coreografia el kanda Marius Petipa y Lev Ivanov con un cuenta de musica de Pyotr Ilyich Tchaikovsky. Maga obras de baile de ballet es ya coreografia y ya actua de maga artista entrenado. Manada maga obras de ballet es ya actua con acompañamineto de musica clasica y es teatrical y ta usa maga elaborado traje y puesto escena, anque tiene excepciones con este,tales maga obra de George Balanchine.
== Etimologia de la palabra Ballet ==
El palabra de el lengua del Ballet na [[Inglés]] y na de Kastila de el misma manera , ay surgido de los franceses que, entre desde los maga italianos que han entrado na manera por un disminucion de Balletto el palabra del vulgaris [[latina]]. De el misma manera del βαλλίζω [[griego]] (ballizo), que significa lo mismo.
 
== Origen ==
El ballet umpisa ya na corte de Catalina de Médicis en el 1581. En este momento ya asocia con un parte de el terraza a los que celebrar el matrimonio, las figuras del lenguaje de las historias de los maga antiguos y los mensajeros de lo político. Incluso con Francogalorumque entre los maga elementos de el lengua italiana y el baile de el curia, que mostró, en el ministerio de las fuerzas .
 
Catalina de Medici ballationis es probable el madre de ballet. Se agrupa ya los maga expertos na balle y professores y selecciona ya con los maga elementos del pantomimistas.
 
== Maga Enlace Externo ==
 
[[Categoría:Ballets folclóricos|Ballets folclóricos]]
[[Categoría:Ballet]]
[[Categoría:Géneros y formas musicales de danza]]
[[Categoría:Galicismos]]
[[Categoría:Géneros y formas musicales]]
[[Categoría:Géneros y formas musicales del Clasicismo]]
[[Categoría:Géneros y formas musicales del Romanticismo]]
[[Categoría:Wikipedia:Artículos con enlaces externos rotos]]
[[Categoría:Wikipedia:Artículos destacados en w:hr]]
[[Categoría:El Artes]]