Si Giorgi Vashadze (Plantilla:Lang-ka, nacido el 8 de julio de 1981) es un alumno del Executive Education del Harvard Business School, georgiano politico y experto na internacional politica, que ya sirvi como miembro del Parlamento de Georgia desde 2012 hasta 2016. Es fundador e internacional clave experto del Innovation and Development Foundation (IDF), un internacional think tank cometio al diseño de maga solucion de maga publica politica y al maga paquete de maga reforma. Na mayo de 2016, ya funda si Vashadze con un politico partido Nuevo Georgia. Tamen es fundador de Computer Literacy Foundation (CLF), establecio na 2016, y de Georgia Reforms and Partnership Enterprise (GRAPE). Anteriormente ya sirvi si Giorgi Vashadze como Diputado-Ministro na el Ministerio de Justicia de Georgia entre 2010 y 2012, y como Presidente de Civil Registry Agency desde 2006 hasta 2010.

Ya nace si Giorgi Vashadze na Chiatura, Georgia. Despues de gradua con un dual diploma del Estatal Universidad de Tbilisi y Georgiano Tecnico Universidad, fue nombrao como Jefe de Servicio de Registracion de maga Pasaporte y Poblacion, para el Agencia de Registracion de Chugureti, del Ministerio de Justicia de Georgia, na 2005. Pronto ya ascende el escalera de carrera, como mencionao arriba.

Durante el de suyo termino na Agencia de Civil Registracion, ya inicia e implementa si Vashadze con manada nuevo proyecto na interseccion de publico administracion y e-gobernanza. El principal reforma fue el introduccion de maga tarjeta de identidad que ya substitui para maga forma de identificacion del ciudadania. Ya forma este maga tarjeta con un fuerte basis para otro maga reforma. Ya contribui el maga proyecto de si Vashadze al pelea contra el corrupcion na el publico sector.